پودر بندکشی و درزبندی مدرن فیکس محصولی است با پایه سیمانی و متشکل از سیمان، ماسه درجه بندی شده، فیلرهای میکرونیزه و افزودنیهای پلیمری خاص که باعث ایجاد اتصال محکم و یکنواخت بین کاشیها میگردد. مصرف پودر بندکشی و درزبندی سوپر مدرن فیکس علاوه بر خصوصیات عادی پودرهای بندکشی کاشی و سرامیک باعث افزایش چسبندگی و نفوذناپذیری در برابر رطوبت و گرد و غبار و آلودگی میگردد.پودر بندکشی و درزبندی سوپر مدرن فیکس با ترکیب پیگمنتهای معدنی به صورت رنگی نیز قابل عرضه میباشد.
این محصول جهت درزبندی انواع کاشی و سرامیک، سنگ، موزاییک نصب شده بر روی دیوار و کف در محیط داخل و خارج ساختمان همچنین دور وان و سرویس فرنگی، سیستمهای گرمایش از کف، محیطهای مرطوب دائمی مانند استخر و حمام و سونا قابل استفاده است.

 

توضیحات تکمیلی

پودر بندکشی و درزبندی مدرن فیکس محصولی است با پایه سیمانی و متشکل از سیمان، ماسه درجه بندی شده، فیلرهای میکرونیزه و افزودنیهای پلیمری خاص که باعث ایجاد اتصال محکم و یکنواخت بین کاشیها میگردد. مصرف پودر بندکشی و درزبندی سوپر مدرن فیکس علاوه بر خصوصیات عادی پودرهای بندکشی کاشی و سرامیک باعث افزایش چسبندگی و نفوذناپذیری در برابر رطوبت و گرد و غبار و آلودگی میگردد.پودر بندکشی و درزبندی مدرن فیکس با ترکیب پیگمنتهای معدنی به صورت رنگی نیز قابل عرضه میباشد.
موارد مصرف:
این محصول جهت درزبندی انواع کاشی و سرامیک، سنگ، موزاییک نصب شده بر روی دیوار و کف در محیط داخل و خارج ساختمان همچنین دور وان و سرویس فرنگی، سیستمهای گرمایش از کف، محیطهای مرطوب دائمی مانند استخر و حمام و سونا قابل استفاده است.
آماده سازی بستر:
محلهایی که قصد بندکشی آن را دارید باید عاری از هرگونه آلودگی و گرد و غبار باشد و چسب کاشی قبل از اجرای بند محکم شده
باشد. حداقل زمان بندکشی ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از نصب کاشی و سرامیک میباشد.
طریقه مصرف:
به ازای هر پاکت ۵ کیلویی پودر بندکشی آژند حدود ۵/۱ لیتر آب مورد نیاز است. ابتدا این میزان آب را داخل ظرف ریخته و بتدریج
پودر بندکشی سوپر آژند را اضافه نمایید و با کمک یک همزن مخلوط نمایید. بعد از وقفه ۵ دقیقه ای مجدد عمل اختالط را انجام دهید و مصرف نمایید. توجه داشته باشید که میزان اختلاط آب برای کف و دیوار و برای درزهای پهن و باریک متفاوت است. برای درزبندی کاشیهای کف مقدار آب بیشتری مورد نیاز است و در مورد سطوح عمودی و بدنه باید آب کمتری مصرف شود و میزان مصرف به حدی باشد که پودر بندکشی به صورت خمیری ساخته شود و با کمک ماله مخصوص یا کاردک پلاستیکی اجرا شود. بعد از حدود ۱۵ دقیقه میتوانید سطح را با کمک اسفنج نرم و مرطوب تمیز نمایید، از ریختن آب زیاد برای تمیز کردن خودداری کنید. زمان کارپذیری پودر بندکشی و درزبندی مدرن فیکس حدود ۱ ساعت بعد از اختلاط میباشد. توجه داشته باشید ۲۴ ساعت پس ازاعمال پودر بندکشی میتوان روی آن راه رفت یا تحت فشار قرار داد.
نگهداری:
کیسه های حاوی پودر بندکشی مدرن فیکس دور از باران و تابش مستقیم آفتاب و در شرایط خشک نگهداری شود.